Aktualności

100% najmu w Bolero Office Point

Miło nam poinformować że w dniu 23.04.2014 uzyskaliśmy 100 % najmu powierzchni biurowej w budynku Bolero Office Point Faza I.  Najemcami budynku są firmy z różnych sektorów rynku;
  1. ROHLIG SUUS Logistics S.A. – Operator usług z zakresu logistyki i spedycji. Usługi transportowe w kraju i na świecie,
  2. OEX S.A. – wiodąca firma  w obszarze outsoursing’u procesów biznesowych,
  3. Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A.- usługi doradczo-szkoleniowe,
  4. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.- krajowy operator  systemu dystrybucji i transportu gazu ziemnego w Polsce,
  5. Loyality Point Sp. z o.o. – ekspert w obszarze marketingu baz danych,
  6. MIT Witold Serdakowski – usługi gastronomiczne.
Projekt w lutym 2014 otrzymał pozwolenie na użytkowanie, dzięki czemu pierwsi najemcy mogą już korzystać ze swojej powierzchni biurowej. Od marca 2014 roku budynek jest zasiedlony w ponad 57%, pozostała powierzchnia zostanie przekazana najemcom do września 2014 roku. Na sukces komercyjny miało wpływ wiele czynników, przede wszystkim :  Idealna lokalizacja Niezaprzeczalnym atutem inwestycji jest jej lokalizacja, która już teraz gwarantuje łatwy i szybki dojazd do różnych dzielnic Warszawy, w tym centrum i Lotniska Okęcie. Dzięki wybudowaniu węzła Salomea w IV kw. 2013 roku łączącego węzeł Łopuszańska /Aleje Jerozolimskie z trasą S2, w ciągu 10 min, bezkolizyjnie i bez stania na światłach można dojechać do A2 i trasy S8. Łopuszańska niegdyś zakorkowana stała się, dzięki takim rozwiązaniom infrastruktury drogowej, drogą bardzo przyjazną i ułatwiającą dojazd do Lotniska Mokotowa i Ursynowa. W bezpośredni sąsiedztwie Bolero Office Point znajduje się stacja WKD Raków – linia kolejowa stanowiąca substytut metra dla tej części Warszawy, łącząca Pruszków, Grodzisk Mazowiecki z centrum Warszawy, Linia Kolei Mazowieckich łączących Lotnisko Okęcie z Warszawą Wschodnią. W niedalekiej odległości od budynku znajdują się przystanki 7-miu linii autobusowych, w tym dwóch linii nocnych. Wysoka jakość wykończenia i nietuzinkowa architektura Architektura Bolero Office Point I (wcześniej znany jako Łopuszańska Office Park) to połączenie elegancji i prostoty oraz dbałość o szczegóły. Proste kształty, szklana fasada budynku  nadają inwestycji niepowtarzalny wygląd. Na każdej z 7 kondygnacji powstało ok 1600 mkw. powierzchni biurowej. Dwa skrzydła budynku (północny i południowy) zaprojektowano, jako otwartą przestrzeń, którą w bardzo łatwy sposób można dzielić na mniejsze pomieszczenia biurowe. Łączy je część wspólna wykorzystana na komunikację oraz zaplecze socjalne dla poszczególnych pięter. Takie rozwiązanie pozwoli na optymalizację kosztów najmu dla najemców. W części podziemnej inwestycji znajduje się jednokondygnacyjny parking podziemny z 162 miejscami postojowymi. Dbając o wygodę najemców i ich pracowników, inwestor udostępnił również parking naziemny obok budynku, z dodatkowymi 100 miejscami postojowymi Tworząc koncepcję Bolero Office Point, deweloper skupił się na funkcjonalnej i ekonomicznej stronie tego projektu. Zależało mu na tym, aby osoby pracujące oraz odwiedzające budynek mogły korzystać z ogólnodostępnego WiFi w częściach wspólnych, wygodnego parkingu dla samochodów, rowerów i motocykli, a także z eleganckiej kawiarni i kantyny, gdzie mogą spotkać się z kontrahentami. W sezonie ciepłym przed budynkiem powstanie ogródek z parasolami i stolikami, który pozwoli na miły relaks w zieleni w czasie godzin pracy. Ciekawa oferta najmu Średnia cena miesięcznego najmu to 11 €/mkw. , opłaty eksploatacyjne 14,8 zł /mkw. , parking 65€/m.p.  Taka oferta jest zdecydowanie bardziej konkurencyjna do propozycji, którą oferuje zakorkowany i coraz mniej przyjazny biznesowi Mokotów, czy nadal bardzo drogi Centralny Obszar Biurowy. Kolejne Etapy inwestycji  Na działce o powierzchni 18 030 mkw. oprócz budynku Bolero Office Point I mają powstać kolejne etapy inwestycji o łącznej powierzchni najmu 25 000 mkw. Koncepcja przewiduje jeszcze 2 lub 3 budynki o powierzchni od 8000 do 10 000 mkw. GLA. Planowane rozpoczęcie budowy kolejnych etapów to II kw. 2015 a zakończenie – II/III kw. 2017 roku. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku i klientom, inwestor pracuje nad koncepcją projektu, który będzie również zawierał powierzchnię magazynową z częścią biurowo-socjalną o wysokim standardzie wykończenia.  W pomyśle znajduje się budynek o powierzchni ok. 2000 mkw z wygodnymi podjazdami dla samochodów ciężarowych oraz dwukondygnacyjnymi biurami.