Aktualności

Voice Contact Center z dodatkowymi 800 mkw. powierzchni w Kamienicy Krakowskie Przedmieście 34 w Lublinie

Voice Contact Center, które w październiku otworzyło swoje centrum w zabytkowej, lubelskiej kamienicy należącej do Real Management S.A., odebrało kolejne 800 mkw. powierzchni biurowej w budynku.

Voice Contact Center Sp. z o.o., firma oferująca usługi i rozwiązania z obszaru customer experience, ulokowała swoje nowoczesne centrum operacyjne na czterech poziomach zabytkowej, XIX-wiecznej kamienicy stojącej przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie. W październiku ubiegłego roku firma odebrała pierwsze 775 mkw. powierzchni, z początkiem 2021 roku wprowadziła się na kolejne 800 mkw. W sumie firma wynajmuje w kamienicy blisko 1600 mkw. powierzchni biurowej.

Kamienica przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie, należąca do Real Management S.A. została całkowicie odnowiona w 2012 roku, a w 2020 roku gruntownie wyremontowana. Właściciel budynku przygotował w niej ok. 1750 mkw. wysokiej jakości powierzchni biurowej i handlowej. Kamienica posiada trzy kondygnacje naziemne i jedną podziemną. Eleganckie i nowoczesne biura mieszczą się na parterze oraz na 1 i 2 piętrze. Na poziomie -1 Inwestor przygotował dla swojego najemcy centrum szkoleniowe, w którym wybudował sale konferencyjne, salki treningowe, salkę fitness, strefę relaksu i 100-metrową kuchnię z jadalnią. Z przodu budynku znajdują się lokale handlowe i usługowe, które posiadają obszerne witryny z bezpośrednią ekspozycją na deptak.

Historycznie budynek składał się z kamienicy frontowej i trzech oficyn, do których prowadziła brama frontowa przy Krakowskim Przedmieściu oraz dziedziniec w środku nieruchomości. Zachowując zabytkowy charakter, inwestor połączył powierzchnię szklanym dachem, a pomiędzy parterem i pierwszym piętrem dodał szklany strop, dzięki któremu światło dzienne dociera do poziomu -1. Na swojego najemcę czeka jeszcze lokal o powierzchni 111 mkw. przeznaczony pod kawiarnie, lekką gastronomię lub lokal usługowo-handlowy.